Strona główna / Informacje / Reklamacje

Reklamacje

USZKODZONA PRZESYŁKA

Jeżeli widząc opakowanie podejrzewasz, że przesyłka może być uszkodzona, poproś o rozpakowanie jej w obecności kuriera. Jeśli Twoje obawy się potwierdzą poproś dostarczyciela o sporządzenie protokołu szkody. Następnie skontaktuj się z nami wysyłając maila na adres: zamowienia@fotoklejka.pl podając w tytule numer zamówienia, a my jak najszybciej zrealizujemy i wyślemy Twoje zamówienie ponownie. Jeśli uszkodzenie przesyłki i produktów zauważyłeś już po wyjściu kuriera 'uszkodzenie przesyłki' ani 'reklamacja' nie zostaną uznane.

REKLAMACJA PRODUKTU / ZAMÓWIENIA

Koniecznie zweryfikuj poprawność dostarczonych produktów przed montażem. Jeżeli po rozpakowaniu przesyłki zauważysz wady techniczne lub nieścisłości takie jak:

  • - niepoprawny kadr,
  • - niepoprawna grafika / pomylony produkt lub zamówienie,
  • - zły rozmiar,
  • - brak części lub elementów składowych zamówienia,

niezwłocznie skontaktuj się z nami wysyłając maila reklamacyjnego na adres: zamowienia@fotoklejka.pl. W tytule podaj numer zamówienia, żebyśmy mogli jak najszybciej zareagować na Twoje zgłoszenie. Będziemy wdzięczni za dołączenie dokumentacji fotograficznej przedstawiającej wadliwe produkty. Pamiętaj, że reklamowany produkt nie może nosić śladów użytkowania. Jeśli okaże się, że popełniliśmy błąd, poprawimy Twoje zamówienie jak najszybciej bez dodatkowych kosztów lub zwrócimy Ci pieniądze.